one love
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
h e a t
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
sunny juice bar
ispod kože lava nemejskoga
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
KUCA SRCE HERKULA PLEMENITOG ,BESMRTNIKA I MILJENIKA BOGOVA SA OLIMPA.
BELLA NOSTRA SICILIA
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
Tirkizno more, plantaže u priobalju, očaravajuća priroda, velelepni gradovi, živopisna sela i bogata kulturna baština... Na raskrsnici pomorskih puteva, tokom tri milenijuma Siciliju su zaposedali mnogi, stari Grci, Rimljani, Francuzi, Španci... ostavljajući svoje tragove.
Od antičkih hramova i amfiteatara, srednjovekovnih katedrala i palata, velelepnih modernih vila, do slikarskih i književnih remek-dela.
Ljubitelji istorije i umetnosti sve to i danas mogu sresti u Palermu, glavnom gradu punom kontrasta, Sirakuzi, Kataniji, Taormini...
Veliki broj Sicilijanaca govori italijanski i sicilijanski jezik, koji je poseban romanski jezik s više od 250 000 riječi.
Jedan deo sicilijanskog jezika čine i grčke, latinske, katalonske, arapske i španske .
Sicilijanski jezik se delimično govori i u Kalabriji i Apuliji, a imao je i značajan uticaj na malteški jezik. Budući da se danas italijanski uči u školama i da je dominantan jezik medija, u nekim urbanim područjima je istisnuo sicilijanski na drugo mjesto.
CANZONE D'AMORE DEDICATA ALLA BELLEZZA FEMMINILE SICILIANA DAL -REUCCIO CLUDIO VILLA-
U prvoj polovini 19. veka se iz tradicije uličnih pevača razvilo Sicilijansko pozorište lutaka. Predstave s marionetama se i dan danas izvode u većim mjestima. Godine 2001

Sve do sredine 20. veka su sicilijanska bogato ukrašena drvena kola bila uobičajeno sredstvo prevoza na ostrvu.
Danas se svake godine u aprilu organiziraju velike parade s ovim kolima.
Tradicionalni sicilijanski narodni ples je tarantella.
Teatro Massimo u Palermu koja je najveća operska kuća u Italiji, izgrađena je krajem 19. veka i ima kapacitet od 3200 gledalaca.
Druga poznata pozorišta su Teatro Politeama u Palermu, sedište sicilijanskog simfonijskog orkestra, Teatro Massimo Bellini u Cataniji i Teatro Vittorio Emanuele II u Messini.
Pod normanskom vlasti je i dalje glavni grad bio Palermo. Roger II. je za vreme svoje vladavine uspeo podignuti status ostrva, zajedno s Maltom i južnom Italijom, u kraljevstvo 1130. godine.
U ovom razdoblju je Kraljevina Sicilija bila jedna od najbogatijih država u Europi
U prošlosti je Sicilija bila prekrivena šumama, koje su tokom vekova posečene kako bi se dobilo drvo za brodove, te plodno zemljište. Na zapadnoj i istočnoj obali ostrva raste makija.
Veće šumske površine nalaze se na planinama Madonie i Nebrodi.
Ova rastu hrast plutnjak, bukva, bor i sicilijanska jela koja je tipična za ovo ostrvo. Na planinama Iblei rastu rogači.
Sicilijanski jezik je znatno uticao i na prvi standardni italijanski, iako se nije široko koristio.
kolorit
ORGANIZOVANJE KOLORITA U SLICI - TEORIJSKI STAVOVI
MNOGE CELINE IAKO DOBRO CRTANE I ZNALAČKI KOMPONOVANE,NE PROIZVODE ZADOVOLJAVAJUĆI UTISAK AKO NISU KOREKTNO HARMONIZOVANE.
OSNOVNE BOJE SU SAME PO SEBI HARMONIZOVANE MA KAKO BILE POSTAVLJENE DOK SEKUNDARNE , SLOŽENE BOJE TREBAJU BITI POSTAVLJENE PO ONOM REDU KOJI SE NALAZI U SPEKTRU DA BI SE MOGLE HARMONIZOVATI.
MILAN KONJOVIĆ
MILO MILUNOVIĆ PETAR DOBROVIĆ
PETAR LUBARDA
IVAN RADOVIĆ
STOJAN ĆELIĆ
AKO SE JEDNA OD OVIH BOJA ELIMINIŠE IZ TAKVOG REDA,HARMONIJA JE NARUŠENA.
ČINJENICA JE DA SE SENKA LAKO KOLORIŠE KOMPLEMENTARNIM BOJAMA.CRVENA FIGURA HARMONIZOVANA JE ZELENIM SENKAMA, A BELA , NARANDŽASTO PLAVIM KONTURAMA.
MLETAČKI SLIKARI SU NAJČEŠĆE HARMONIZOVALI CRVENO I ZELENO, LJUBIČASTO I ŽUTO,PLAVO I NARANDŽASTO.
SLIKANE POVRŠINE TREBA DA BUDU RAZLIČITIH VALERA PORED RAZLIKA U BOJI, TAKOĐE JE POTREBNO IZBEGAVATI PONAVLJANJE VALERA ISTIH BOJA NA SUSEDNIM BOJENIM POVRŠINAMA.
sveto mesto
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
promišljajući o suštini i formi i njihovim odnosima,prvo na šta pomislim je NAUTILUS , pradavna školjka-puž ,savršene božanske srazmere ,orfičkog i pitagorejskog dragog kamena , dobro čuvane tajne, broja 1,61803 .
sveto mesto,tačka oslonca ,božanska srazmera ili zlatni broj, za mistike,umetnike i naučnike.prvo što sam uradio je da izaberem i u svoju zbirku školjki donesem nautilusa.
koristio sam svaku priliku da se osamim i dugo posmatram njegov savršen oblik ,što pokreće tanane emocije i misli o uzvišenosti lepote.
telo žene je savršene božanske forme,večita inspiracija umetnika.
NAUTILUS
oživljavanje i snaženje unutrašnje lepote donosi smirenje i uravnoteženje ličnosti,to je put ka sticanju tihe moći, kojoj se teži .tiha moć plemenitosti duha, bez lamenta nad usudom .
"PRAVOG UMETNIKA PODSVESNO SU UZNEMIRAVALE LINIJE,BOJE I NJIHOVI MEĐUSOBNI ODNOSI, A NE ONO ŠTO ONE MOGU PRIKAZIVATI".
PIT MONDRIJAN
senka zmaja ognjenoga
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
smrt na megdan izazvao samu,
smrt ga ista pobedit ne mogla,
zagrlila, s njim se pobratila,
pak s lavrima i pod oružijem ,
kroz grob svetli u večnost sprovela.
good time
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
neo
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
neo je pokušavao da se skoncentriše na osećaj težne svoga sopstvenog tela i dodir drvene ograde stepenica niz koje je nameravao da siđe, oko dvadesetak stepenika .
lagano korak po korak silazio je sasvim svestan da se nalazi u snu koji je svojom voljom nastavio od prethodne noći.drvo ograde je tvrdo,glatko i toplo pod rukom ,sišao je sa poslednjeg stepenika i otvorivši vrata kuće izašao na osunčanu livadu.popodnevna svetlost se razlivala po okolnim livadama i poljima dozrelog žita uokvirenim malenim šumarcima.
priseti se šta mu je letač govorio .polako podigni obe ruke prema nebu,raširene u širini ramena,pogled za rukama,udahni duboko,izdahni ,pri sledećem udahu vini se u vazduh.dok si u vazduhu ,lebdi na visini od uobičajenih dvadeset do trideset metara iznad tla ,u svakom trenutku moraš biti svestan da si u sopstvenom snu.
polako pogledaj levo ,pa desno ,bez naglih pokreta ,sasvim lakim pokretom leve ili desne ruke možeš kliziti kroz vazduh u željenom pravcu.
neo je jučerašnju lekciju dobro naučio .nakon tridesetak minuta ,ležanja na morskoj površini, želatinasa masa predivne tirkizne boje mora je postala žitka i naglo je tonuo, te je krajnjim naporom uspeo da se premesti nekoliko metara dalje,na bezbednu udaljenost.
letač je za danas spremio posebnu lekciju.osnovni pricip je da se snovi ne smeju ukrštati bez volje druge osobe.dakle ne sme se ulaziti u tuđi san nepozvan i druga osoba mora biti u budnom stanju upoznata sa namerom ulaska u snove.takođe se ne sme druga osoba uvlačiti u sopstveni san bez svoje volje.
neophodno je da se pri ulasku u san fiksira jedan predeo ili prostor,soba i slično ,koji ima lični karatker i za koga je snevač emotivno vezan pozitivnim emocijama, kako bi se postigla rutina ulaska u stanje sna pri povišenoj svesnosti.
snevač
mora nameru, pokret ili radnju dovršiti ,izvesti, ne prekinutoga
intenziteta jer prilikom ne odlučnosti ili suzdržanosti ,postoji
mogućnost da se "zaglavi" u određenom delu sna ,koji se naziva uglom. svaki
takav "ugao" je mesto izuzetne teskobe ,duševne patnje pa čak i straha
,koji se mora izbegavati.nisu, nažalost samo "uglovi" opasnost u snu ,
već i druga vantelesna bića , kao i posebno opasni "hvatači", entiteti
izuzetne negativne energije i loše namere.
mnogo je vremena letač potrošio obučavajući nea kako da sagleda sopstveno telo u astralnom obliku a da pri tom ostane u stanju povišene svesnosti, zadržavši izoštrena čula,sluha,dodira,vida,mirisa,ukusa ,prilikom snevanja.najteže mu je bilo da u snu oseti ukus i miris , te da ih poveže sa konkretnim okolnostima.
takođe mu je trčanje u snu predstavljalo problem , jer je u snu trčanje slično trčanju niz kosinu .sve brži koraci , se izvesno pretvaraju u kratke , pa sve učestalije i duže skokove .neo je uvežbao sopstvenu tehniku u kombinaciji trčanja i kraćih skokova a kada je želeo skakati to je izvodio iz mesta i u dugim skokovima,gde je doskok bio ne mali problem.
gledala ga je pravo u oči , smešila se ,ne stvarna, nežna. utisnula mu je poljubac usnama srebrnim,sve se dogodilo brzo a opet kao da je trajalo veoma dugo .vreme je izgubilo smisao.
neo je počeo da gubi prisebnost,osećao je da neće izdržati prolazak kroz drugu izvesnost,uprkost tome što je primio letačev legat.
odjednom je bio obuzet ,preplavljen emocijama ,navirale su u fragmentima,i uzdrmale samu srž njegovog bića.upravo je na to bio upozoren ali se tome nije nadao .
očekivao je tamnu stranu legata ,mislio je da će mu negativne misli prizvati u san teške prizore ,što je idealna prilika i hrana za hvatače.

Pinokio - lutkarsko pozorište senki
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
- Pinokio-
PREDSTAVA PO KULTNOJ BAJCI KARLA KOLODIJA ,LUTKARSKOG POZORIŠTA SENKI IZ FRANCUSKE.
Festival Mondial des Théâtres de Marionnettes
À l’occasion du Festival mondial des théâtres de marionnette, à Charleville-Mézières
Scenario: Didije de Kalan - Žan-Pjer Lesko
Tekst: Didije de Kalan
Režija/scenografija/dizajn svetla/vajarski radovi: Žan-Pjer Lesko
Muzika: Antoan Deniz
Reditelj
i scenograf Žan-Pjer Lesko adaptirao je klasik Karla Kolodija, pa je
Pinokio krhko, osećajno, naivno biće, koje će morati da prevaziđe mnoge
životne prepreke koje će ga potpuno izmeniti. Lesko postavlja na scenu
priču o lutku koji se kreće među senkama i dekorom od papira, okružen
čarolijama. Animirane i obojene projekcije daju širinu i magiju likovima
iz ove bajke.
Mislim
da su Pinokijeve avanture izuzetno prijemčive i uzbudljive i da uveliko
nadilaze prvobitnu simpatičnu sliku o drvenom lutku dugog nosa i
velikih ušiju... Njegove avanture zaista pokreću. Pinokio odvažno kreće u
otkrivanje sveta. I zato mu se deca dive, zavide mu i vole ga... Uprkos
poteškoćama i neprilikama, Pinokio simbolizuje večitu himnu životu -
kaže za svoju predstavu Žan Pjer Lesko.
Žan Pjer Lesko je po profesiji likovni umetnik, ali i režiser, dramski pisac, glumac, scenograf, pedagog i profesor na Internacionalnom lutkarskom institutu u Šarlvil-Mezijeru u lutkarskom pozorištu senki.
kutija
držao sam u ruci praznu kutiju
čovek bi pomislio da u njoj nečega ima
ničega nema u toj kutiji rekoh ljudima
volim njen oblik i njenu prazninu
nešto mora biti rekoše ljudi
iščupaše mi kutiju iz ruke
otvoriše je
kutija zaista beše prazna
a ja sam mislio da u njoj nečega ima
Slavko Almažan
mattina camicia
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
mattina camicia -jutarnja košulja ,nikad nije tvoja .pripada osobi sa kojom si se probudila.prozirna je i laka, nosi mirise osobe koju voliš .jutarnja košulja je mladost i proleće ,oblačiš je rado i dugo pamtiš.
prolog
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
stojeći pod plavetnim čempresima, zagledan dole u tanku srebrnu liniju mora, ne nalazim snage da odagnam pramenove bolne slutnje ,da bile su nekad i u četiri vetra jesu,na četiri vrana konja za repove im svezane , moje nade,da razneli su ih konji silni.
grive ti njihove ,u dugim bičevima , još šibaju rumene obraze u megnovenju.grčevito se držim za senke čempresa,kao nekad ,kao sad.
"sve što treba reči, već je rečeno.ali pošto niko nije slušao .sve se mora ponovo reći"
andre žid
"naši porazi još dremaju,
bar tako nam se čini,uveče,
kada se poslednji prolaznici
vraćaju u svoje tesne stanove,
noću, kada srce kuca slobodnije
i suv gust dim svakodnevice
nestaje iz dimnjaka kao duh"
adam zagajevski
"VIDEO SAM I LET GOLUBOVA KOJI SU SEKLI NEPOMIČNI VAZDUH, MAŠUĆI KRILIMA KAO DA SU HTELI DA SE ODVOJE OD DANA. UZLETALI SU I PADALI NA KROVOVE, DOK SU DEČJI POVICI LEBDELI U VAZDUHU I DELOVALI KAO POPLAVELI OD VEČERNJEG NEBA."
HUAN RULFO
fantom slobode
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
doći će dan
snagom vlastite imaginacije
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
"AKO JE MOTIV SAMO IZGOVOR DA BI SE SLAVILA BOJA, MOŽDA BI GA SE TREBALO ODREĆI?"
"PRAVOG UMETNIKA PODSVESNO SU UZNEMIRAVALE LINIJE,BOJE I NJIHOVI MEĐUSOBNI ODNOSI, A NE ONO ŠTO ONE MOGU PRIKAZIVATI".
BRODVEJSKI BUGI-VUGI - 1942-1943
- PIT MONDRIJAN -
voda na dlanovima , legat , beg.
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
potpuno predan pisanju ,izvesno je bio intuitivno svestan, "efekta kontekstualnog mešanja", koji je posledica sukobljavanja dugoročne i kratkoročne memorije , načina na koji se pamti pokret, pa je naizmence uvežbavao,ponavljao pokret na dva različita načina , postavljajući, akcentirajući misli simetrično i asimetrično u sadržini teksta.
ako dozvolite magičnom krugu andrićeve proze da vas obuzme on može biti merom dubine vašeg promišljanja te izvorom emotivnog nemira i strepnje nad estetskom artikulacijom vaših misli .
sam ivo u zrelom dobu je bio žrtvom sopstvenih emocija zbog kojih nije mogao jasno da rasuđuje te je pribegavao navedenom efektu kontekstualnog mešanja , kao pribežištu ,čemu u prilog govori nedavno oktriće književnice iz krakova , koja je saopštila da je u krakovu postojala jelena , žena koje nema !
navodno je imponovao suprugama svojih prijatelja,sadržaj tih pogovaranja je intrigantan.
andrić je spoznao , duboko zagledan u sebe , sagledavao , osluškivao odjeke sopstevenog ega, imajući na umu da je život čovečiji, voda na dlanovima,ispariće,držati se dugo ne može jer će iscureti "kroz prste".
svestan da onaj čije se ime ne pominje, onaj koga se odričemo govori; "zapisano je da će zapovediti anđelima svojim da te dočekaju na ruke , da ne zapneš gde,nogom svojom,da ne padneš, ako si ti spasitelj,skoči sa litice u ambis".kao i da onaj u koga verujemo odgovara ; "zapisano jeste,ali je i zapisano , ne kušaj gospoda boga svoga".
književni kritičari , analizirajući dela "ex ponto" i "nemiri" , citiraju ga "bićeš možda pobednik strasti i visoko nad zemnim kalom osetićeš bijelu radost čistoće i visine , ali srećan nećeš biti nikada", smatrajući to njegovim lamentom nad usudom.
meni je to samo još jedan putokaz ka ubeđenju da je ivo andrić , veliki esteta,uvek otmen,suzdržan, u dugim šetnjama , zaobilazeći pionirski park,prema tašu, zamišljen i gdekad odsutan u sećanju oživljavao likove i tragove žena u svom životu a ne obuzet dubokim promišljanjem,dilemama,smisla i sudbine čovekove.
brucia la luna
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
kritički stav o međuvremenu
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
ornamenti avgustovske noći
PELAGONIJA JE,KAD SE ZATALASAJU ŽITA,NALIK NA MORSKU PUČINU-I IME JE PO NJOJ DOBILA (PELAGOS).U SUMRAK JE PLAVIČASTA,ZATIM POSTAJE TAMNA KAO HOMEROVO NOĆNO MORE.
dekadencija intelektualne elite xx veka
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
uvodno predavanje
kamen mudrosti, i artefakti
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
moj omiljeni mornar
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
la donna riccia
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
♥
branje zeka
bere male zeke kao pečurke
počasni član M.S.A.Club-a
deca mora
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
cuore puro
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
neo
neo je pokušavao da se skoncentriše na osećaj težne svoga sopstvenog tela i dodir drvene ograde stepenica niz koje je nameravao da siđe, oko dvadesetak stepenika .
lagano korak po korak silazio je sasvim svestan da se nalazi u snu koji je svojom voljom nastavio od prethodne noći.drvo ograde je tvrdo,glatko i toplo pod rukom ,sišao je sa poslednjeg stepenika i otvorivši vrata kuće izašao na osunčanu livadu.popodnevna svetlost se razlivala po okolnim livadama i poljima dozrelog žita uokvirenim malenim šumarcima.
priseti se šta mu je letač govorio .polako podigni obe ruke prema nebu,raširene u širini ramena,pogled za rukama,udahni duboko,izdahni ,pri sledećem udahu vini se u vazduh.dok si u vazduhu ,lebdi na visini od uobičajenih dvadeset do trideset metara iznad tla ,u svakom trenutku moraš biti svestan da si u sopstvenom snu.
polako pogledaj levo ,pa desno ,bez naglih pokreta ,sasvim lakim pokretom leve ili desne ruke možeš kliziti kroz vazduh u željenom pravcu.
neo je jučerašnju lekciju dobro naučio .nakon tridesetak minuta ,ležanja na morskoj površini, želatinasa masa predivne tirkizne boje mora je postala žitka i naglo je tonuo, te je krajnjim naporom uspeo da se premesti nekoliko metara dalje,na bezbednu udaljenost.
letač je za danas spremio posebnu lekciju.osnovni pricip je da se snovi ne smeju ukrštati bez volje druge osobe.dakle ne sme se ulaziti u tuđi san nepozvan i druga osoba mora biti u budnom stanju upoznata sa namerom ulaska u snove.takođe se ne sme druga osoba uvlačiti u sopstveni san bez svoje volje.
neophodno je da se pri ulasku u san fiksira jedan predeo ili prostor,soba i slično ,koji ima lični karatker i za koga je snevač emotivno vezan pozitivnim emocijama, kako bi se postigla rutina ulaska u stanje sna pri povišenoj svesnosti.
snevač mora nameru, pokret ili radnju dovršiti ,izvesti, ne prekinutoga intenziteta jer prilikom ne odlučnosti ili suzdržanosti ,postoji mogućnost da se "zaglavi" u određenom delu sna ,koji se naziva uglom. svaki takav "ugao" je mesto izuzetne teskobe ,duševne patnje pa čak i straha ,koji se mora izbegavati.nisu, nažalost samo "uglovi" opasnost u snu , već i druga vantelesna bića , kao i posebno opasni "hvatači", entiteti izuzetne negativne energije i loše namere.
mnogo je vremena letač potrošio obučavajući nea kako da sagleda sopstveno telo u astralnom obliku a da pri tom ostane u stanju povišene svesnosti, zadržavši izoštrena čula,sluha,dodira,vida,mirisa,ukusa ,prilikom snevanja.najteže mu je bilo da u snu oseti ukus i miris , te da ih poveže sa konkretnim okolnostima.
takođe mu je trčanje u snu predstavljalo problem , jer je u snu trčanje slično trčanju niz kosinu .sve brži koraci , se izvesno pretvaraju u kratke , pa sve učestalije i duže skokove .neo je uvežbao sopstvenu tehniku u kombinaciji trčanja i kraćih skokova a kada je želeo skakati to je izvodio iz mesta i u dugim skokovima,gde je doskok bio ne mali problem.
gledala ga je pravo u oči , smešila se ,ne stvarna, nežna. utisnula mu je poljubac usnama srebrnim,sve se dogodilo brzo a opet kao da je trajalo veoma dugo .vreme je izgubilo smisao.
neo je počeo da gubi prisebnost,osećao je da neće izdržati prolazak kroz drugu izvesnost,uprkost tome što je primio letačev legat.
odjednom je bio obuzet ,preplavljen emocijama ,navirale su u fragmentima,i uzdrmale samu srž njegovog bića.upravo je na to bio upozoren ali se tome nije nadao .
očekivao je tamnu stranu legata ,mislio je da će mu negativne misli prizvati u san teške prizore ,što je idealna prilika i hrana za hvatače.
tema
KROZ MAGLU ZABORAVA PROVIRUJU PRAMENOVI SEĆANJA, KAO MALENI KLJUNOVI LASTA KLJUCAJUĆI ZRNA SLUTNJE.
NA BALKONIMA MLADOSTI LEPRŠALE SU ZASTAVE NAŠIH NADANJA ,DOK SU NAM SE OBRAZI ŽARILI VATRAMA A PTICE NA VISINAMA MEĐILE SVOD, NEBESA PLAVETNIH, VELIKIH OD ČEŽNJE.
letnja noć
evo ko će da mi peva
♥
talasi
island
:) mediterraneo vas pozdravlja
fuego
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
LUCIDAN I INTUITIVAN . NJEGOVI MAGIČNI I MISTIČNI AMBIJENTI STAVLJAJU ČOVEKA U KONTEKST VAN VREMENA I PRISTORA I PRETVARAJU GA U TAČKU KOJA PULSIRA DO SAME SUŠTINE UNIVERSUMA. AKO IZVRNETE SVOJE SNOVE, SA NALIČJA , CRNIM OČIMA HIPNOTIČKI ĆE VAS GLEDATI DALI . IZDRŽITE LI NJEGOV POGLED OSETIĆETE ISKONSKU ENERGIJU KRVI .
SALVADOR DALI
S.DALI - "ISKUŠENJE ST.SEBASTIJANA"
minorca
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
sunčan dan , mirno more, peščana plaža , razgovori uz crno vino i pršutu.gitare i mandoline ,ove noći nema spavanja.
sutra ne postoji.
:) mediterraneo vas pozdravlja
sunce na jarbolima
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
38° 22′ 07″ N, 06° 24′ 55″ E
♥

tri ogledala
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
♥

Le maschere della Commedia dell'Arte
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
KROZ MAGLU ZABORAVA PROVIRUJU PRAMENOVI SEĆANJA, KAO MALENI KLJUNOVI LASTA KLJUCAJUĆI ZRNA SLUTNJE.
Карневал је дао подстицај да се све већи број маскираних наступа постави у приватним позориштима града.Догађаји су се често постављали и финансирали од стране венецијанских племићких породица, које су предвиделе потребу да детаљно припреме представе, све елаборирају, уз ангажовање великих уметника и најбољих професионалних уметничких група.
Carnevale diede impulso ad un numero crescente di spettacoli mascherati allestiti nei teatri privati della città. Gli eventi erano spesso allestiti e finanziati da famiglie nobili veneziane, le quali intravidero presto l’esigenza di affidare le rappresentazioni, sempre più elaborate, a grandi artisti e veri professionisti della recitazione.
Questi spettacoli in luoghi privati erano inizialmente riservati ad un ristretto pubblico di famiglie nobili. Verso la metà del 1500, seguendo il grande sviluppo e la richiesta di questo genere artistico, a Venezia aprirono numerosi altri piccoli teatri, rivolti anche ad un pubblico popolare.
Verso l’inizio del 1600, con l’incremento del numero e della qualità delle compagnie teatrali, formate ormai da artisti professionisti ed apprezzate anche fuori città, si svilupparono vere e proprie attività legate al mondo della commedia teatrale, delle arti sceniche e dell’artigianato dei costumi e delle maschere.
brodski dnevnik
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
39° 27′ 12″ N, 3° 23′ 5″ E
06.10.2011 a.d. - 152342 - 04 47'12'' - sealab - tempertura vode mora oko broda na oglednoj površini je porasla za 2 stepena C.
- 05 59' 33'' - sealab - temperatura vode mora oko broda na oglednoj površini i 7 milja nautičkih van ogledne površine je porasla za 3 stepena C
- 06 11' 28'' - sealab - alert 2 - izlazimo na otvoreno more patrolnim čamcem da potvrdimo parametre, brod pojačava rad motora - sonar očitava promene - sledi izveštaj
- 07 15' 52'' - sealab - alert 3 - sonar očitava anomaliju vode površine 0,8 nautičke milje na 23 metra iznad morskog dna- posada je uznemirena
- 13 02' 37'' - sealab - alert 3 - instrumenti na brodu detektuju prisustvo izuzetno jakog elektromagletnog polja i jonsko zračenje, instrumenti povremeno nisu pod naponom,navigacija nemoguća, gubimo očitavanja
- 16 20' 19'' - iznad površine mora uočavaju se vizualne manifestacije nalik strujanju toplog vazduha , pojedini članovi posade su uznemireni i ponašaju se iracionalno.
- 16 41' 11'' - upućujemo zahtev za kontakt sa opetarivnim centrom za SCN .
- 16 42' 02'' - preko sistema radio- veza od operativnog centra za SCN dobijamo nalog da odmah maksimanom brzinom napustimo oglednu površinu prostora međunarodnih voda i koordinate privremene destinacije sa merama predviđenim za postupanje u hitnim situacijama.
- 16 53' 36'' - obaveštavamo operativni centra za SCN da postupamo po nalogu uz primenu mera predviđenih za postupanje u hitnim slučajevima, tražimo navođenje jer imamo navigacione instrumente povremeno vam upotrebe zbog uticaja intenzivnog elektromagnetnog polja .
- 17 15' 42'' - sealab - alert 3 - sonar očitava anomaliju vode površine 0,9 nautičke milje na 43 metra iznad morskog dna.
- 17 18' 01'' - uspostavljeno navođenje, u kontaktu sa operativnim centrom za SCN potvrđena su očitavanja seizmičkih aktivnosti na oglednoj površini međunarodnih voda sa ne poznatim koordinatama epicentra.
- 17 50' 13'' - iznad površine mora i nadalje se uočavaju vizualne manifestacije nalik strujanju toplog vazduha vertikalno od 100m do 150m, po horizontali na površini od oko 1 do 1,5 nautičke milje ogledne površine , pojedini članovi posade se žale na malaksalost mišića i probleme sa sluhom takođe povremeno nisu u stanju da verbalno artikulišu svoja osećanja i misli.
- 18 49' 31'' - upućujemo zahtev za kontakt sa opetarivnim centrom za SCN
sunny juice bar
aritmija
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
39° 27′ 12″ N, 3° 20′ 4″ E
crvena i plava
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
"SOKRAT JE KORAČAO GLEDAJUĆI PONOSNO OKO SEBE , ODMERAVAJUĆI MIRNO PRIJATELJE I NEPRIJATELJE, POKAZUJUĆI SVIMA SPREMNOST DA SE BRANI JUNAČKI UKOLIKO BI SE NEKO USUDIO DA GA DOTAKNE".
baleari
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
39° 27′ 15″ N, 3° 21′ 4″ E
kandinsky
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
39° 26′ 12″ N, 3° 21′ 4″ E
UMETNIKA PODSVESNO UZNEMIRAVAJU LINIJE, BOJE I NJIHOVI MEĐUSOBNI ODNOSI.
KANDINSKY
sedam mora
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
39° 22′ 9″ N, 2° 19′ 2″ E
ispod kože nemejskoga lava
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
KUCA SRCE HERKULA PLEMENITOG ,BESMRTNIKA I MILJENIKA BOGOVA SA OLIMPA.
alter ego - dan što plete noć opara
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
uvek kada pročitam pesme laze kostića imam potrebu da pišem stihove.zaboravim gde sam , koje je vreme i kakve su okolnosti.obuzima me laka jeza,veselo i nadahnuto raspoloženje , srce ustreptalo i misli razdragane.
Srce
moje samohrano,
ko te dozva u moj dom?
neumorna
pletisanko,
što pletivo pleteš tanko
među javom i med snom.
Srce
moje, srce ludo,
sta ti misliš s pletivom?
k'o pletilja ona stara,
dan što plete, noc opara,
medju javom i med snom.
Srce
moje, srce kivno,
ubio te zivi grom!
što se ne daš meni zivu
razabrati u pletivu
medju javom i med snom!
ma hajde ...
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
ZAPLEŠI SA MORNAROM
DOBRO JUTRO
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
NJEGOVO VELIČANSTVO R.M. TOČAK
underwater
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
40° 21′ 58″ N, 2° 19′ 32″ E
POBUNA NA BRODU
MEDITERRANEO SEA ART CLUB
40° 23′ 8″ N, 2° 11′ 0″ E
POSADA JE ODBILA DA OBAVLJA SVAKODNEVNE POSLOVE NA BRODU.
.
PRVI USLOV POBUNJENE POSADE JE ISPUNJEN ; SVA BURAD
SA VINOM JE IZNETA NA PALUBU I VINO PODELJENO.